Blåbärsbullar och besök

Blåbärsbullar är nog bland det bästa som Krille vet. Därför brukar jag
baka en ordentlig sats varje år då jag varit ute i blåbärsskogen.
Varje gång vi plockar fram en ur frysen får han något lyriskt i blicken.
Idag har jag gjort en sats medan han varit ute och klippt gräset,
tänkte överraska med fika när han kommer in.

Ikväll kommer Peter och Lisa på middag. Ska bli riktigt trevligt.
Grillat blir det såklart. Än är inte sommaren slut!
Så här finklädd är Alice inför besöket


Den här fina dressen har Alice fått av sin morfar. Tack

Till mamma: Du tog jättefina bilder men det finns inga kort
på bara oss tre, förutom de som togs innan och på de är det alltid någon
av oss som ser konstig ut. Sen glömde du din sminkneccesär hos oss.
Vad göra?

Kommentarer
Postat av: Joffie

Alltså vilken sötnos! Krille ser ut att ha fått färg :)

2009-08-15 @ 19:37:21
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/
Postat av: Carina

Synd på bilderna! Sminket får jag helt enkelt klara mig utan - använd det du har glädje av, det blir ju gammalt.

2009-08-17 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0