Busy dagar

Det har varit busy dagar. Förutom att hålla efter Alice som numera
ställer sig upp vart hon än får möjlighet har vi rännt runt. I tisdags
var det som vanligt Liten och Stor och igår åkte vi till stan för lite
julhandlande. Tack Matilda och Felix för två trevliga dagar!

Jag har även fortsatt julpynta här hemma, i tisdags kväll band jag
och Bitte fina julkransar medan vi lyssnade på julmusik och drack
glögg. Snö har det dessutom kommit så nu börjar jag faktiskt ha
lite julkänsla. Den försvann dock gradvis tillsammans med snön
igår ju närmare Umeå vi kom. Ska försöka jobba tillbaka den idag
genom att se några avsnitt av den gamla julkalendern Trolltider,
enligt mig den bästa julkalendern genom tiderna. Alice såg förresten
sitt första julkaleravsnitt igår, hon tyckte att årets var ok. Men på
några år lär det vara dagens höjdpunkt under december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0