Lite uppdatering

Det har varit dålig uppdatering här på bloggen de senaste dagarna.
Vi har varit förkylda och orkeslösa men det börjar vara på
bättringsvägen.

I måndags var jag i alla fall till frissan för färgning och klippning.
Nu är jag mörk igen! Alice hade jag lämnat hos mormorsmor.
Det gick då bara bra, roligt med nya miljöer att upptäcka.

Något som var mindre roligt var gårdagens BVC besök då det
var dags för spruta. Hon fick ganska ordentlig feber senare
på kvällen och även lite grann nu på förmiddagen. Det är väl
en reaktion på sprutan. Hon verkar då tack och lov klara sig
från vår förkylning.

Sen måste jag ju berätta att vi i veckan lyckats lägga henne
för natten vid 9-tiden två kvällar i rad! Skönt med en stund
för sig själva, det kan vi nog behöva. Hon har ändå makalöst
nog sovit till 9-tiden på morgonen, 12 timmar i sträck!
Tack Alice!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skönt att hon börjat somna lite tidigare. Då blir det ju lagomt sen med 20-8 om hon fortsätter med 12 timmar =)Felix han sover nu från 19.30-6.30 och det är ju också helt ok.

2009-12-16 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0