Success!

Success! Igår lyckades vi (jag) för första gången lägga lillan för
natten utan att amma. Hon somnade dock inte av flaskan som jag
trodde att hon skulle men jag behövde bara hålla henne en kvart
så var det natti natti. Hon somnade dessutom en bra stund innan
vi gick och lade oss och sov oavbrutet till kl. 8 imorse. Det lyckades!
Hoppas att det går lika bra ikväll.

Idol då, måste säga att jag tycker att rätt person vann eftersom
vinnarlåten passade honom bäst. Men hans flickvän, vad gjorde
hon på scenen?! Stod där och åmade sig som en groupie medan
han försökte sjunga. Det där var hans stund, inte hennes. Pinsamt.

Ikväll ska nog Alice få lussa lite för sin farmor och farfar eftersom
de ska bort imorgon. 12:e december idag, hälften av luckorna öppnade,
helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0