Bajskalas

Idag har vi haft bajskalas av värsta sorten. Det hade verkligen kommit överallt. (Krille, nästa gång är det din tur)
Men Alice var på ett strålande humör ändå. Och ännu bättre blev det då hon fick bada.

Efter badet var det dags för en tupplur ute i vagnen, hade jag tänkt, Alice hade andra planer. Jag hade lagt ner henne i spjälsängen medan jag gjorde mig iordning för att gå ut och då jag kom tillbaka för att hämta henne sov hon redan.
Nåväl, vi får ta en promenad senare.


Så här trött blir man efter ett ordentligt bajskalas

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Bajskalas lät kul :) Grattis förresten! Hoppas allt är bra. Johanna

2009-07-09 @ 13:52:15
URL: http://rillihus.blogg.se/
Postat av: Mormor Carina

Härligt med bajskalas! Vi ska också ha kalas - men utan bajs hoppas jag - Tove och Helena kommer i kväll och då ska det firas med ballonger och god mat med efterrätt!

2009-07-09 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0