Familjär Fredag, Lugn Lördag

Igår blev vi bjudna på god middag hos Krilles föräldrar. Krille och
Mats spelade lite gitarr, sen kollade vi på Idol. Måste säga att jag
tycker att helt fel person åkte ut. Han från Lycksele är ju så mesig,
ofattbart att han inte ens hängde löst.

Idag skulle jag vilja göra en utflykt, efter en vecka hemma börjar
jag bli sugen på att ge mig ut, men klockan börjar bli mycket så
det lutar nog åt en lugn dag. Kanske imorgon istället.


Så här fin är Alice i helgen. Body och klänning från H&M, svarta
tights från PO.P

Kommentarer
Postat av: malin

eddie måste åka ut nu! sen rabih.

erika hade ju bäst röst.

2009-10-31 @ 17:46:30
URL: http://looklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0