Sköna lördag

Ikväll är det Krille som står för kokkonsten så då passar vi på att
blogga lite medan vi väntar på middagen. Alice har redan ätit sin
middag, potatis och morotspuré. Hon åt rekordmycket, min stora
tjej. Hon blir förresten 5 månader imorgon.

Älgjakten gick bra idag. En tjur och en ko. Krille fick dock inte skjuta
men vi håller tummarna inför imorgon. Jag och Alice har spenderat
eftermiddagen med hennes farmor och farfarsmor som var på besök
för att hjälpa till att baka mjukkaka. Mums! Nu är kvällsfikat fixat.

Kommentarer
Postat av: Joffa

Heej!

Jag tänkte bara säga att jag köpte ny webcam idag så är redo för skype igen! :) Kanske kan jag få se er redan imorgon? :) Jag slår er en signal på eftermiddagen :) kram!

2009-10-10 @ 23:45:39
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0