En lat dag

Har precis anmält att vi kommer på föräldrautbildningen på mån.
Och i morgon ska vi kolla in öppna förskolan. Ska bli kul att träffa
lite andra mammor och bebisar. Har tänkt att vi ska bli lite mer
aktiva i höst. Idag har vi däremot varit ganska lata. Det är rena
stormen här så vi har mest hållit oss inomhus. Gick på en kort
promenad (vagnen höll faktiskt!) men det blåste så hemskt så vi
vände ganska fort. Jag släppte vagnen en kort stund för att dra upp
dragkedjan på jackan och den höll nästan på att blåsa iväg.
Nu ligger lillan och sover i vagnen och jag passar på att blogga
en stund innan det är dags att börja med maten.

Snart kommer Krille hem med min födelsedagspresent som jag ska
få i förtid. Jag är ganska ivrig, lägger upp bild senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0