En svart dag men med många ljusglimtar

Idag är det 11:e september, den svarta dagen. Just det här
datumet har mycket olyckligt skett. Hoppas verkligen att så inte
blir fallet i år. Men även lyckliga saker sker det här datumet och
jag tycker att vi ska försöka fokusera på det istället.

Därför vill jag bara säga: Grattis på födelsedagen kära pappa.
Lägger upp en bild på Alice speciellt för dig.

                                    Grattis morfar!

Att göra fredagarna lite festliga genom att äta god mat och göra sig
lite extra fin är en tradition som jag fått från pappa. Trevligt tycker
jag och vill gärna att Alice ska få växa upp med den traditionen också.
Därför får Alice ofta ha klänning på fredagar. Just den här fredagen
som även råkar vara morfars födelsedag har hon fått ta på sig sin
fina tummen-klänning.

Idag är det även Alice 4-månaders dag. Jag tror att vi ska fira det
med hennes alldeles första smakportion. Tror att det blir potatis
eller kanske mangopuré. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0