Raseri på torget

Igår yttrade jag många svordomar. Jag och Alice gjorde en tripp
till stan och moster Malla. Jag hade många ärenden men redan
efter en halvtimme började vagnen krångla. Det är nåt fel på den
så ena hjulet lossnar ibland. Igår var det värre än vanligt och vi
fick stanna var tredje meter och sätta fast det igen. OJ så arg jag
var. Många fula ord kom ur min mun. Vi gav väldigt snabbt upp
och vände hem till farmor istället där vi blev bjudna på köttbullar.
Nu har tillverkaren i alla fall lovat att skicka nya låsningar till hjulen,
vi får se om det hjälper. På lördag tänkte vi göra ett nytt försök
och följa med Bitte till stan medan Krille och Mats jagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0