Regn ute, bloggar inne

Idag är det riktigt pissväder så vi sitter inne och myser. Lillan ligger
i sängen och vilar så då passar jag på att blogga lite. Borde kanske
ta hand om tvätten som vi hängde ute igår i hopp om att det skulle
torka idag, så blir nog inte fallet. Fast det är väl lika bra att det får
där tills det blir fint väder igen!

För den som undrar gick det bara fint för Alice att lägga sig en
halvtimme tidigare igår. När hon har vant sig vid det blir det
ytterligare en halvtimme tidigare.

Såg att vi tagit över 200 bilder bara i augusti så jag tänkte att jag
kan bjuda på ett par, har fått höra att jag varit lite snål med det de
senaste dagarna.


Hon börjar bli så långhårig att man kan använda hårspänne.


När det regnar ute är det ganska mysigt att gosa med Egmont.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0