Shoppingmamma

Har varit till stan och shoppat idag, OJ vad jag har shoppat. Såg en
annons i gårdagens tidning från intersport. De firar jubileum i helgen
med en massa kampanjpriser, bl.a på precis en sådan vinterjacka
som jag önskat, 499 kr. Så jag fick ett infall och drog med mig Alice
och Bitte. Det blev inte jackan i annonsen utan en som var ännu
finare. Dessutom ett par överdragsbyxor och en fleecejacka till mig
och en till Krille (2 för 250:-) Alice fick en vinteroverall. Vi gick in på
KappAhl bara för att kolla om dom fått in overallen, den fanns inte
sist vi var till stan. När jag närmar mig ser jag att det bara finns en
kvar och just den storlek jag skulle ha, lycka! Hon fick dessutom en
ny tutte, en till nappflaska, en haklapp och en leksak. Av farmor fick
hon ett par tights, en matningssked och en insats till hokus pokus
stolen. Tack snälla!

Som sagt, en hel del shoppat. Men till mitt försvar var det bara
nyttiga grejer. Hur som blir det nog till att snåla resten av månaden.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag funderar på att ta bussen till intersport

idag och se om jag hittar en jacka!

2009-09-28 @ 08:08:08
URL: http://malinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0