Söndagslunk

Är nyss hemkommen från Vindeln. Vi följde med Alice farmor och
farfar till farmorsmor och fikade. Sen handlade vi och nästan allt
som jag skulle ha var slut; den sortens tutte som Alice vill ha
(efter att ha provat har hon äntligen bestämt sig för en som funkar),
tvättlappar fanns bara ett paket, glödlampor var slut och det får de
inte hem mer, mjölk, ölkorv, smaksatt creme fraiche. Slut, slut, slut.
Man ska helt enkelt inte handla på söndagar.

Nu ligger Alice och sover, jag bloggar och Krille försöker svänga ihop
nåt av det jag lyckades få med mig hem från affären. Jag har inte
behövt laga mat alls i helgen, wonderful.

Idag fyller lillebror/morbror Arvid år. Vi skickar grattiskramar ända
ner till Kalmar. Ett paket väntar då du kommer upp nästnästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0