Lilla fröken vill inte

Gårdagens försök att lägga lillan en timme tidigare än vanligt gick
åt skogen. Till en början såg det ut att gå bra, bättre än väntat
faktiskt. Hon somnade snabbt och jag smög ut och satte mig med
Krille i soffan. Yes! tänkte vi men efter en halvtimme hör vi hur hon
ligger vaken och grinar så det var bara att släcka och börja om hela
nattproceduren igen. Vet inte varför hon vaknade, vi var väldigt tysta.
Det kanske helt enkelt var för tyst, hon är van vid att höra våra
andetag i sovrummet. Då vi lade oss kunde hon i alla fall sova men
bara till kl. 6, också det mycket ovanligt. Jag ammade och försökte
lägga henne i sängen igen men det ville hon inte gå med på.
Jag satte på en film och så lade vi oss bredvid varandra i vår säng där
sov vi sedan i ett par timmar. Jag tror att vi lägger operation:läggdags
på is ett tag.

Jag har nyss ätit frukost och nu verkar Alice vara trött igen.
Det här blir en konstig dag...

Kommentarer
Postat av: malin

ge inte upp, tids nog vänjer hon sig!

2009-09-06 @ 15:58:49
URL: http://looklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0