På jakt efter den älg som flytt

I helgen drog älgjakten i gång. Medans Krille satt på pass åkte vi
till stan med Bitte. Den här gången höll vagnen. Det blev ett par
nya jeans till mig. Önskar verkligen att jag kunde knäppa mina
gamla byxor men jag är inte riktigt där än. Tills dess kan det ju
vara trevligt att få på sig nåt annat än mjukisbyxor.

Innan vi åkte hem var vi förbi Lars, Linda och Tilda. Alice och
två månader äldre Tilda hade jättekul. De lyste upp och började
prata med varandra. Alice blev alldeles exalterad.

Jakten gick visst inget vidare, inte en älg i sikte men då vi senare
på kvällen tog en promenad såg vi genast sju stycken varav en
riktigt stor tjur. Idag verkar de dock vara som bortblåsta, fick ett
sms av Krille som satt på pass och hade lite långtråkigt. Vi håller
tummarna här hemma.

Kommentarer
Postat av: Joffa

Kul med Alice och Tilda! Bra att du shoppade lite till dig själv också :) Typiskt med älgarna :P De är nog smartare än man kan tro!

2009-09-13 @ 20:57:30
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0