Kanske...

Renoveringen fortskrider. De rum som ska tapetseras är tapetserade,
det som ska målas är målat, golv till hallen är inköpt och ska läggas i helgen.
Krille, Mats och pappa fick ned den nya pannan till källaren igårkväll så nu
väntar vi bara på rörmockare, elektriker, snickare. Hoppas vi slipper vänta
länge. Hur som helst ser vi ljuset i tunneln nu.

Idag har jag varit och klippt mig. Känns underbart. Har även tänkt mig ut
på en löptur ikväll. Det här kanske blir dagen då mitt nya fräscha liv börjar.
Fast det har jag ju tänkt förut också. Men kanske...

Har dock bakat kakor till Alice kalas idag. Har ännu inte smakat någon och jag
ska verkligen göra försöka att stoppa undan ALLA i frysen. Lycka till Emelie!
Känns kanske lite tidigt att börja baka inför kalaset redan men vi hoppas ju
kunna flytta innan hon fyller år och då lär jag ha annat att tänka på.

Nä, nu ska jag pussa lite på gullungen som dansar tillsammans med sin nalle
till tonerna från spotify.




Kommentarer
Postat av: Martina

Heej! hur är allt med er? så stor Alice har blivit! otroligt söt :)

så ni ska flytta.. kul, vars blir det?

Ha det bra, kram /Martina & Per

2010-04-15 @ 15:29:28
URL: http://martiinan.blogg.se/
Postat av: Joffa

Åh, hon är så stor! Tror faktiskt jag längtar mer till hennes födelsedag än hon själv :)

Lägg upp en bild på din nya frilla också vetja :)

2010-04-15 @ 23:47:38
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0