Mitt i flyttkaoset

Min kropp värker. Har blivit totalt förslappad och känner mig väldigt
ovan vid kroppsarbete. Igår ägnade jag och Bitte både em och kväll
åt att storstäda det nya huset i Vindeln. Oj så trött jag var när jag
kom hem men nu är det i stort sett färdigt för flytt till helgen. Yeah!

Idag är det packning som gäller. Jag avskyr att packa och ännu tråkigare
är det att packa upp. Lätt är det inte heller med en liten som är väldigt
nyfiken och inte alls tycker att sakerna hör hemma i lådor. Hon har dessutom
upptäckt att det är väldigt roligt att klättra. Så fort jag vänder ryggen till
har hon klättrat upp på en kartong och ropar "Titta, titta". Hade tänkt bjuda
på en bild av vår klätterapa men jag kan inte hitta kameran någonstans
så det får bli en bild från tidigare i veckan.


Alice älskar bananer och äter minst en om dagen, gärna fler om hon får.
Och hon blir arg om man mosar den. Stor flicka kan själv.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej på er!



Hoppas inflyttningen och uppackningen gått bra! Längtar SÅÅ jättemycket tills på tisdag! :D



Kram /faster Joffa

2010-05-06 @ 20:08:39
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Vi vill se lite uppdatering i bloggen! ;-))

Den är så rolig att läsa

2010-05-14 @ 13:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0