Klagan

Igår var det dags för BVC igen, 72 cm och 9445 g. Hon börjar på att
bli en ordentlig tjej, det var knappt att jag orkade bära henne från
parkeringen. Hon fick göra boel-test också, vilket hon klarade galant.
Hon är ju så duktig!

Förövrigt var jag på ett fasligt humör igår. Jag kände mig bara så less.
Trött på att bo trångt, det ligger alltid saker överallt, vi har åtminstone
ett rum för litet. Och Alice kom på hur man öppnar köksluckorna och
slet ut ALLT. Hon vägrade ligga still på skötbordet, jag var alldeles svettig
innan jag fått på henne en ny blöja. Dessutom ville hon knappt sova så
jag hann inte duscha innan vi skulle åka heller. Vi kom förstås iväg sent
som vanligt, jag är trött på att komma försent. Och mitt i allt drog Alice
mig i håret så fort hon kom åt. Tur hon är söt så det är svårt att bli arg
på henne.

Tror att jag börjar tröttna på att bara gå hemma. Det är dags för något
roligt. Imorgon har Krille tagit ledigt, vi ska till Lycksele och besikta bilen.
Det blir skoj, inte besiktningen men en dag på stan med familjen är ju
aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0