Vi lever!

Ursäkta den urusla uppdateringen, vi njuter av härliga sommardagar.
Måste säga att det har varit kanonfint länge nu, hoppas att det håller i
sig även nästa vecka då Krille äntligen får semester.



Just nu ligger Alice och sover och jag har gömt mig inne för att få en paus
från värmen och passar då på att blogga lite. Stackars Alice var helt slut
och somnade redan innan jag lade ned henne i vagnen. Hon har varit hos
farmor och farfar hela helgen och har hunnit med både det ena och det
andra. Hon har åkt båt för första gången (och somnade visst nästan direkt),
ätit smultron, tittat på tjurar och badat utomhus. Inte så konstigt att hon
är trött. Själva har vi avnjutit en barnfri helg med långa sovmornar. I lördags
var vi på bio och såg Eclipse. Insåg att vi inte varit på bio sedan vi såg den
förra Twilight-filmen och det var ju ett tag sedan.

Nä dags att bege sig ut och svettas lite till i värmen. Det känns ju skadligt att
sitta inne i det här fina vädret.

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Men åh, det där kan nog vara den finaste lilla toppen jag sett! Så underbar! & Alice är ju också underbart fin såklart :D

2010-11-21 @ 10:20:22
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0