Helgen

Alice är sedan i fredags feberfri men har istället fått en ordentlig förkylning.
Jag skojar inte då jag säger att jag aldrig sett så mycket snor, det tar aldrig
slut! I natt har hon dessutom fått en ordentlig hosta. Förstår inte hur hon
kunde fortsätta sova så gott.

Eftersom att hon i helgen var lite piggare fick hon i lördags sova hos farmor
och farfar medan vi njöt av en barnfri kväll. Jag passade på att packa upp en
del kartonger som stått orörda i källaren sedan vi flyttade in. Nu är alla mina
scrapsaker på plats så nu väntar jag bara på inspirationen.

Efter en välbehövlig sovmorgon igår begav vi oss till golfbanan. Det var dags
för mig att visa vad jag lärt mig på kursen som jag går. Det gick sådär. Vi provade
några hål men det var först på det sista då jag slutade tänka så mycket som det
släppte. Jaja, tillslut ska väl även jag klara det där.

Eftermiddagen ägnade jag i trädgården. Har grävt upp lite plantor från mina gamla
rabatter i Storsandsjön som jag istället grävt ned här i Vindeln. Hoppas att de tar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0