Vi går, och går, och går

Ligger i soffan och vilar mina stackars trötta fötter, det har blivit mycket
promenerande idag. Alice hade tid på BVC idag kl. 13, sämsta möjliga tid
då det är precis mitt under hennes dagliga sovpass. Det blev till att ta en
ordentlig promenad i morse innan hon ville sluta sina söta blå. Promenad
till BVC där Alice fick spruta och sen en långpromenad hem för att få henne
att sova en stund till. Då vi kom hem fick vi besök av faster Joffa som äntligen
kommit hem från Schweiz.

Tog dessutom en liten promenad efter middagen så nu tycker jag att jag förtjänar
lite vila. Alice har knoppat in, var lite orolig så jag hoppas att hon sover bra och
inte har allt för ont efter sprutan.



Nu ska jag skiva mig lite vattenmelon och sedan njuta!

Kommentarer
Postat av: malin

Men OH så söt hon är i bullbodyn!

Och vad jag saknar er!

2010-06-24 @ 15:52:09
URL: http://looklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0