Hur bar hon sig åt?

OJ vad Alice skrämde sin mamma idag, jag skakar fortfarande. Sen
ringde jag i min tur till Krille och skrämde upp honom. Ber om uräkt
för det, hade kunnat börja min berättelse bättre. Så här:

Trodde att Alice låg ute och sov i godan ro men så hör jag hur hon ropar.
Jag öppnar dörren, ser vagnen men ingen Alice. Däremot hör jag henne
och hittar henne stående bakom dörren. Vår 10,5 månader gamla dotter
har alltså utan ett knyst klättrat ur vagnen, uppför bron och ställt sig
och bankat på dörren. Det blir till att spänna fast henne i fortsättningen.
Det verkar då vara hur bra som helst med henne, inga ben brutna.
Själv är jag både skärrad och imponerad. Hur bar hon sig åt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0