Update

Tisdag blir den här veckan en lugn dag. Har inte sovit bra i natt. Vaknade
kl. 2  med magknip och när du ligger där i mörket och försöker koppla
bort för att kunna sova är det svårt att tänka på annat än hur magen värker.
Somnade tillslut men vaknade 4.40 av Alice som inte hade några planer
på att sova mera. 4.40 är liiite i tidigaste laget. Men vad göra?

Nu ligger hon och sover i vagnen och jag tänkte lägga mig i soffan och
slötitta på Heroes och CSI som Krille så snällt spelade in åt mig igår
då jag somnat i soffan.

Dessto roligare hade vi igår då Matilda och Felix var på besök. Tyvärr
visade Storsandsjön inte upp sig från sin bästa sida, det var bokstavligt
talat storm. Småttingarna fick ligga i f.d mjölkrummet och sova för att
inte blåsa bort.

Då var det bättre väder i helgen. Alice fick åka spark för första gången
och de tuffa glasögonen som pappa köpt åt henne var förstås på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa henne att man sover iaf fram till 6 på morgonen. Jag vaknade själv 5 och kunde inte somna om. Mycket irriterande då Felix inte vaknade förrän 7. Måste försöka somna senare på kvällarna för vid 5 hade jag ju faktiskt sovit mina 8 tim:)

2010-03-09 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0