Vi lever!

Bloggen lever fortfarande men pga av flytt har det varit lite si sådär
med uppdateringen. Nu har vi äntligen fått internet så jag ska försöka
bli lite bättre på det här.

Nu är vi alltså husägare och än så länge stortrivs vi. Alice har fått ett
eget rum som hon älskar och har faktiskt börjat sova längre på morgonarna
sedan hon fick börja sova själv. Tyvärr kan jag inte hitta sladden till kameran,
den är väl i nån av alla ouppackade kartonger, men så fort jag hittat den ska
jag lägga upp lite bilder på huset och på Alice som nu blivit 1 år! Helt otroligt
att ett helt år har gått. Vi har haft storkalas här i nya huset och Alice fick
både tårta och presenter. Hon visade dock inte så stort intresse men har lekt
med alla presenter sedan. Favoriten är nog den lilla hammocken som hon fick
av morfars. Den har även blivit en favorit hos grannens barn som smiter hit så
fort de får chansen.

Nu ska jag skynda mig ut i det fina vädret och arbeta lite i trädgården innan Alice
vaknar. Vi har verkligen fått sommar i veckan. 26 grader i skuggan, underbart!

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Kunde inte kommentera det översta inlägget, men jag & Malva ville bara hälsa till Alice att hon är så SÖT! & så är vi förstås avundsjuka på hennes snygga hammock - Tant Malin berättade om den för oss när hon var här och lekte. Där sitter hon gott! :D

2010-05-30 @ 17:27:00
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0